ဘေလာ့ဂ္ ကဗ်ာဆရာမ်ားရဲ႕ႏွစ္သစ္ကူး ကဗ်ာပြဲေတာ္ အစီအစဥ္ ၅ (လင္းရမၼာ၊ ၾကက္သြန္၊ ေတေလ၊ သူရႆဝါ)

ဘေလာ့ဂ္ ကဗ်ာဆရာမ်ားရဲ႕ ႏွစ္သစ္ကူးကဗ်ာပြဲေတာ္ ၅

သံုးရာ ေျခာက္ဆယ့္ေျခာက္

မည္သည့္အရာ မွ် မတြဲ ႏြယ္တစ္ပင္၏ ေပါင္တံရွည္ စသည္ျဖင့္ စာမ်က္ႏွာ ၆၉ ဟာ ပ်င္းရိၿငီးေငြ႔ဘြယ္ ခါေတာ္မီ အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် ကိုက္ခဲမႈ ေ၀ဒနာ၊ ခႏၶာေဗဒ အေၾကာင္း အဆက္အစပ္ ဆိုေသာ စကားေပၚ ဟက္ဂ်ိနိယင္းန္း ရဲ႕ ကဗ်ာ ဆံုးသြားၿပီ၊ လင္းနီညိဳ မွ ေတေလ မွ ၾကက္သြန္ မွ … အိပ္၊ စား၊ ကာမ ဆိုတာ တိရိစ ၦာန္ ေတြပင္၊ လူ က ေသာက္တယ္ ဆိုတာ အမ်ားႀကီး ‘ငါး’ ေတာ့ ငါး ပဲ ဘာ ငါး လဲ ၀မ္းနည္းစရာေကာင္းေနရင္း ေသာက္ျမင္ကပ္လာေတာ့ ငါ သြားၿပီ ေရွ႕မွာ “မဂၤလာပါ” မရွိေတာ့ဘူး၊ အကြန္႔ အညႊန္႔မပါရင္ ဇယားေတာင္ မဆြဲခ်င္ ပ်င္းစရာဟာ ေလာကႀကီး ျဖစ္မလာပဲ ေပါင္တံရွည္ႀကီးေတြထိပ္ ငါတို႔ အလံထူခဲ့ၾကတာ ဂရင္းနစ္မွတ္တမ္းမွာ ေခြးေကာင္ေရ သံုးေသာင္းေက်ာ္ လမ္းေလွ်ာက္ စံခ်ိန္ခ်ိဳးခဲ့၊ ရယ္စရာေတြ မေျပာပါနဲ႔ From Hand 2 Mouth၊ အေရးႀကီးတာကိုသိရင္ ဘာကိုမွ အေရးမထားေတာ့ ပလာဇာသြား ေခြေရြး၊ တစ္ေယာက္ ၿပီး တစ္ေယာက္ ထြက္ေပါက္မွာ ပိတ္မိေနၾက Close Ending ဆိုတာ Open Ending ဟုတ္ေသာ္ရွိ မဟုတ္ေသာ္ရွိ အစကို မျပန္တတ္ ၾကေတာ့ Pipe တစ္ခုမွမဟုတ္ပဲ၊ သံသယေတြခ်ည္း လို႔ သိုးထိန္း ျဖစ္ေနသူက ျမင္လာ အျပင္မွာဆို ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ဦးေလး ဘာေလး ထည့္ေခၚတာေပါ့၊ ပမ္းစကူး မွာေတာ့ အီရိုးတစ္ဆန္႔စ္ ေတြနဲ႔ အေရးဆံုးက သူပဲ ဟုတ္လား၊ ဘယ္သူလဲ အိုဟားရား လို ေပါ့(ဆန္ဆန္) အခုေတာ့ အမွတ္ထဲ ခင္ဗ်ား၀င္ရလာၿပီေလ၊ ထန္းေခါက္ဖာဟာ ရိုးရာပစၥည္းမို႔ ထြက္ခြာရာမွာ သံုးတာ ရွက္စရာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး၊ ဆက္ဆံေရးေတြ ႀကဲလာတာ အဲဒီ ျဖဴလြလြႀကီး ကိုေတာင္ ဂရုမထားမိေတာ့ဘူး၊ အၾကမ္းဖက္၀ါဒ အေလ်ာက္ တိုင္အကြယ္၌ “ဆိုးရြားစြာထိခိုက္ေစႏိုင္ပါသည္” လာတာ ရဲဆြဲလို႔ ခ်က္ပတ္ ေဆးထိုး တကယ္ေတာ့ လြတ္လာသူက ေခြးတစ္ေကာင္ သူ႔လက္ထက္က ဆို ၀ိနည္းလြတ္မယ္ထင္တယ္ရဲ႕ အခုေတာ့ တကယ္ေတာ့ ေနာက္ေတာ့ လြတ္လာတာက ယခုအခ်ိန္အထိ အမ်ိဳးအမည္မသိရေသး ေခြးဟု သမုခ္ ေတြ႔ရခဲတာေတြ ကဗ်ာထဲမွာေတြ႔ရျပီးေနာက္ ေတြ႔ရွိျပီးသားေတြ ျပန္လည္ စြန္႔ပစ္ ၿပီး ၿပီးသားေတြ နဲ႔ ၂၀၁၁ မွာ စာအုပ္တစ္အုပ္ အေနနဲ႔ေတာ့ ျမင္ခ်င္တယ္၊ အခ်စ္ဆိုတာ ဆိုင္ကယ္ ေမွာက္တာ နဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ရယ္ ေဖာ္ျပပါ ရွိၿပီးသား နာမ္စားတစ္ခု က အထက္ပါ ဆိုသတဲ့၊ အဲဒီအေၾကာင္း မင္း ေျပာၿပီးၿပီလား သူ႔ကိုတဲ့ အဲဒီ အိပ္၊စား၊ကာမ ဆိုတာ နဲ႔ ေသာက္ေကာင္ ေတြကိုေပါ့ ဆိုေတာ့ သူ႔ကိုလား သူက ျပန္ေမးတယ္၊ ယာဥ္ထိန္းရဲ ေခါင္းခါသြားတာ ေတြ႔လိုက္တယ္၊ ရပ္တဲ့ကား ရပ္ၿပီး ထြက္တဲ့ကား ထြက္ကုန္တယ္၊ ၾကည္ညိဳေလးစားဘြယ္ ထိုပုဂၢိဳလ္ ၾကည္ညိဳဖြယ္ ၀စ္လစ္စလစ္ ပံုႀကီးက ဘယ္အညႊန္းခံေတြကို ရည္ညႊန္းေနတာမွ မဟုတ္ပဲ၊ မဟုတ္တာပဲကြာ Avril Lavigne ရဲ႕ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ လိေမၼာ္ေရာင္ ေလးက အေရာင္ေတာ္လွန္ေရးရဲ႕ သေကၤတ၊ ဟူဂိုခ်ာဗက္ေျပာေတာ့ အရင္းရွင္ႏိုင္ငံေတြ ေၾကာင့္တဲ့ ရာသီဥတုပိုမို ထိခိုက္ေစေၾကာင္း NHK ရဲ႕သတင္းတစ္ရပ္ MRTV ကျပန္လည္ထုတ္လႊင့္ ႏိုင္ငံေပါင္းမ်ားစြာ ကိုယ္စားလွည္ ေတာ္တို႔ ၀ိုင္း၀န္း လက္ခုပ္ၾသဘာ ခ်ီးျမွင့္ ဟာသ ဇာတ္လမ္းေတြ ရို္က္ထုတ္ရေတာ့မလို ကင္ဂ်ံဳအီးရဲ႕ ၀တ္စံုဟာ ေဟာ့အျဖစ္ဆံုး ဖက္ရွင္ပါတဲ့ ၀ါက်ဟာ အေတာ္ရွည္လာေၾကာင္း သတိရလွ်င္ရျခင္း ဤစာေၾကာင္းကို … ။ ။ လိုက္ေတာ့လည္း ဆံုးသြားေရာလား၊ စီးဆင္းသြားပံုက၊ ဇာတ္လမ္းတစ္ခု ေတာနက္မွ ႏြယ္ရွင္မ်ား၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ကဗ်ာဆရာ မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ စိတ္ရွိတဲ့ည ဆို အိမ္မျပန္ ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ယိုစီးေနတဲ့ ေခါင္ေပါက္ စုတ္ မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ထြက္ေပါက္ရပ္ေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ တနဂၤေႏြသမီး မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ပင္စင္ယူ အျငိမ္း မစားပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ရွပ္ျဖဴ၀တ္ ေမာ္ဒယ္လ္တစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ကြၽန္မရဲ႕ Middle Finger မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ကေလးေတြရဲ႕ ဖခင္တစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါဘူး၊
ဆက္လက္၍ ကြၽန္မ ေယာက်္ားဟာ ကြၽန္မ ဆိုသူရဲ႕ ေယာက်္ားမဟုတ္ပါဘူး၊
အိ္မ္ေထာင္ေရး အတြက္ ေျမကြက္ လပ္ မရွိေတာ့ဘူး၊ အရာခပ္သိမ္း လႊမ္းမိုးထားေသာ ထိုပုဂၢိဳလ္တို႔ အတြက္ အရာခပ္သိမ္း မရွိေတာ့ဘူး၊ ဆုပ္လည္းဆူး စားလည္းရူး မည့္သူေတြအတြက္ ဆုပ္/စား စရာ ဆိုတာ မရွိေတာ့ဘူး၊ အာဏာရွင္ေတြ အတြက္ အာဏာဆိုတာ မရွိေတာ့ဘူး၊ အလိုဆႏၵမရွိေတာ့တဲ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္အတြက္ လိင္ဆက္ဆံမႈဆိုတာ…???
“The desire of the man is for the woman,
but the desire of the woman is for the desire of the man.”
Madame de Stael (1766-1817)
ႏိုင္ငံတိုင္းဟာ ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒကို က်င့္သံုးရင္ ကြန္ျမဴနစ္ႏိုင္ငံေတြဆိုတာ မရွိေတာ့ဘူး၊ ေကာင္ေရသံုးေသာင္းေက်ာ္ဟာ အခံြခ်ည္းသက္သက္ သရုပ္ျပမႈသာျဖစ္ တယ္၊ ေရွ႕၌ ရွိခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာတို႔ ယခုအခ်ိန္အထိ လမ္းမၾကံဳေသးဘူး။ ။

လင္းရမၼာ

လင္းရမၼာရဲ႕ကဗ်ာေတြကို http://www.pemskool.org/ မွာဝင္ေရာက္ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါတယ္

* * *

ဘာအဓိပၸါယ္မွထည့္မေပးလိုက္ဘူး

အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ (ေဂ်ာင့္) ဘာ
မီတြန္ ႏွစ္ျပား တန္ တန္ မ တန္ တန္ ေသာက္အိပ္လိုက္ရတယ္
ဘတ္စ္ ေပၚက အမိႈက္က ကား က်လာ
အမိႈက္မပစ္ရ စာသားက ကားေပၚပါသြားတယ္
အမိႈက္မပစ္ရ ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ကို နားမလည္ဘူး
သံသယရွိလာတယ္ ငါေပးလိုက္တဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ ရသလား
ရသြားသလား ကြမ္းတံေတြးမေထြးရ စာသား အဓိပၸါယ္
မရွိဘူးခ်ည္းပဲလား အဓိပၸါယ္ေျပာင္းသြားတာလား
မဲ့သြားတာလား ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးေနပါ ေမာ္ဒယ္လ္
ထမင္းစားနားခ်ိန္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကို တိုးလ်ိဳေပါက္
အဓိပၸါယ္ အက်ိအခၽြဲ အရိအရြဲ ေတြပဲထြက္ထြက္က်လာ
ေပါ့ဆိမ့္တစ္ခြက္မွာေသာက္မယ္
ဟစိ ဟစိ ဟစ္ဟစ္ ေအာ္သံၾကမ္းေပၚမွာ အတံုးလုိက္အတစ္လိုက္
ခ်ိဳင္းေထာက္ႀကီးနဲ႔ အဓိပၸါယ္ဟာ သူ႔ကိုယ္သူ
သူေတာင္းစားပါလို႔ အတင္းေျပာေနတယ္
ယံုလိုက္ရမလား သံသယကို အမိႈက္ကားေပၚတင္ေပးလိုက္ၿပီ
ေပါ့ လက္ထဲကအမိႈက္ကို ခဏကိုင္ထားဦး
အမိႈက္မပစ္ရစာသားကို အရင္ပစ္လိုက္ဦးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား
သစ္ပင္တစ္ပင္ခုတ္ ေထာင္ဒဏ္သံုးႏွစ္ သစ္ငုတ္တိုေပၚမွာ
အရိပ္မရွိဘူး အရိပ္ေတြဟာ လိုအပ္တာထက္ပိုရွည္တတ္လို႔ျဖတ္ပစ္လိုက္ၿပီ
အတိအက်ရသလား ၾကားခံ မီဒီယံ / မီဒီယာကိုမယံုရလို႔
ဘာအဓိပၸါယ္မွ ထည့္မေပးလိုက္ဘူး
ဟက္ကာေတြရွိေနတယ္ သူတို႔ဟာ
အဓိပၸါယ္သူခိုးေတြ ခိုး ခိုးထားလို႔ ( ခိုး ခိုးစားလို႔ )
ခင္ဗ်ားဆီေရာက္ရင္ ဘာအဓိပၸါယ္မွက်န္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး
ေသေနေလာက္ၿပီ ေရာက္ေသာ္ရွိ မေရာက္ေသာ္ရွိ
ခင္ဗ်ားဆီေရာက္ရင္ အဓိပၸါယ္ဟာ ….


ၾကက္သြန္


* * *

စာမ်က္ႏွာေပါင္း

မခင္ေမဟာ သံေ၀ဂလကၤာေလးကို စာမ်က္နွာ ၂၆ မွာ ရြတ္ျပေလရဲ့
စာမ်က္နွာ ၄၂ ဟာ ေလာကထဲ စ၀င္လာေပါ့
လက္သုတ္ဗန္းၾကီးရြတ္ျပီး စာမ်က္နွာ ၅၀ ေပၚမွာ ေစ်းေရာင္းထြက္ၾကတယ္။
စာမ်က္နွာ ၅၅ ဟာ အရပ္ငါးေပေလးလက္မေလာက္ရွိျပီး ခါးေသးရင္ခ်ီ ၾကည္လင္ရုပ္ေခ်ာတဲ့ တစ္ေယာက္
တစ္ကၽြန္းျပန္ဖိုးေအးဟာ စာမ်က္နွာ ၅၇ ကို ျပန္ေရာက္လာတယ္ ။
မခင္ေမဟာ စာမ်က္နွာ ၇၄ ေၾကာင့္ ျမိဳ႔ပိုင္ဦးေရႊၾကိဳင္ကို ျငင္းလႊတ္လုိက္ေလရဲ့ ။
စာမ်က္နွာ ၈၆ က သိန္းေမာင္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးျပန္တယ္ ။
ၾကီးၾကီးကို အေမလုိ သေဘာထားျပီး စာမ်က္နွာ ၁၂၇ ဟာ ကပ္ခၽြဲေနျပီ ။
ေမာင္သိန္းေမာင္နဲ႔ မခင္ေမတို႔ကို ၁၀ အရိယာတို႔ဧ။္ အရပ္ ၆ မ်က္နွာ မွာ အမိန္႔ေတာ္ရ ေရွ႔ေနၾကီး ဦးသိန္းေမာင္ ေဒၚသန္းတင္တုိ႔က လက္ထပ္ေပးတယ္ ။
ည ဆယ္နာရီထိုးျပီး ဆယ့္နွစ္နာရီခန္႔ နွင့္ သံုးနာရီထိုးေလာက္တြင္ စာမ်က္နွာ ၁၆၇ က ျပံဳးျပသည္ ။
ဒီ စာမ်က္နွာ ၁၇၂ ဟာ အရသာေတ့ာ အေတာ္ထူးတယ္ ၊ နိဗာန္နဲ႔ ေ၀းသထက္ ေ၀းေအာင္လည္း သတၦိထူးပါတယ္ ။
- စာမ်က္နွာ ၁၈၃ ဆိုတဲ့ ပံုသ႑ာန္ကို ျမင္ေအာင္လုပ္ေပးတာ ၀ိညာဥ္ခႏၱာ
- စာမ်က္နွာ ၁၈၃ ကို သိေအာင္လုပ္ေပးတာ သညာခႏၱာ
- စာမ်က္နွာ ၁၈၃ ကို ျမင္ျပီး ၀မ္းသာတာက ေ၀ဒနာခႏၱာ
- ၀မ္းသာျပီး စာမ်က္နွာ ၁၈၃ ကို ျပံဳးျပလိုက္ ၊ အနားသြားလိုက္လို႔ တိုက္တြန္းတာ သခၤါရခႏၱာ
သြားခ်င္ရာသြား လာခ်င္ရာလာ စာမ်က္နွာ ၂၁၁ ကို စာသားေတြ အဓိပါယ္ေတြ ဆိုျပီး တြယ္တာေနဖို႔ မေကာင္းပါဘူး ။ စာသားေတြက အဓိပါယ္ရွိခ်င္ဟန္ေဆာင္ေနတာကို ဘာလို႔ တန္ဖိုးထားခ်င္ေနရတာလဲ ။
စာမ်က္နွာ ၂၃၀ ဟာ ကာမတဏွာဆိုတဲ့ ဘီလူးကို ေၾကာက္တယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ စာမ်က္နွာဆိုရင္ မီးေလာင္ျပီး စာသားေတြ ခပ္ေရးေရးသာ ျမင္ေရေတ့ာတဲ့ စာမ်က္နွာ ၂၃၂ ကိုေတာင္ မကိုင္တြယ္အပ္ဘူး ။
မတင္ေမကို ကာမဆက္ဆံဖို႔ စာမ်က္နွာ ၂၄၅ ကို ေခၚသြားတယ္ ။
သံေ၀ဂလကၤာေလးကို စာမ်က္နွာ ၂၈၆ မွာ မိသားတစ္စု သံျပိဳင္ရြတ္ၾကျပန္တယ္ ။
လွိုက္လွိုက္လွဲလွဲ ျဖစ္လြန္းလို႔ စာမ်က္နွာ ၃၀၂ ဟာ မ်က္ရည္ေတြ ၀ဲေနတယ္ ။
စာမ်က္နွာ ၃၁၂ သံုးၾကိမ္ေခၚျပီးကာမွ အေမက…..
မခင္လွဟာ ၃၁၅ လုိ႔ ေရးထားတဲ့ စာမ်က္နွာေတြကို ေမာင္ျမင့္ေဆြကို ေပးတယ္ ။
ေငြမ်က္နွာေၾကာင့္ စာမ်က္နွာ ၃၂၃ က အစီရင္ခံစာထဲမွာ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံုျဖစ္ေနေပမယ့္ သတင္းအစစ္အမွန္ကိုေတ့ာ ဖံုးလို႔ဖိလို႔ မရပါဘူး ။
၃၄၀ (၀ိဇၹာ) စာမ်က္နွာ (စရဏ) တို႔နဲ႔ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ
ဖတ္တက္ၾကမယ္ဆို စာမ်က္နွာ ၃၇၅ ဆိုတာ ခ်မ္းသာတစ္ပဲ ဆင္းရဲတစ္ပိႆာပါပဲ ။
စာမ်က္နွာ ၃၈၈ မွာ ခ်ိန္းထားတဲ့အတိုင္း ဦးသိန္း ရဟန္းခံတယ္ ။ ။
အရက္ေသာက္တာနဲ႔ မယားနွိပ္စက္တာကို မျဖတ္ရင္ စာမ်က္နွာ ၄၀၅ မွာ အလုပ္မလုပ္ရေတ့ာဘူး ။
ေမာင္ျမင့္ေဆြလည္း ၄၂၇ လို႔ ေရးထားတဲ့ စာမ်က္နွာေတြကို မခင္လွဆီ ျပန္ေပးရွာတယ္ ။
အၾကည္ဟာ စာမ်က္နွာ ၄၇၀ ကို ဆြဲဲျပီး အိမ္ကိုလိုက္လာတယ္ ။
ငယ္ငယ္တည္းက ရြတ္လာတဲ့ သံေ၀ဂလကၤာေလးကို စာမ်က္နွာ ၂၉၈ မွာ ျပန္ၾကားေယာင္ေနပါေတ့ာတယ္ ။

ေတေလ

ကိုးကား ။ ။ ဦးနု ေရးသားေသာ ကာမတဏွာ ၀တၱဳ ဒုတိယအၾကိမ္မွ

* * *


ၾကယ္ေအာက္ လေအာက္ လမ္းထြက္ေလွ်ာက္ျခင္း


အိပ္မက္နဲ႔တည့္တည့္က (လက္႐ွိကိစၥ)ရဲ႕
အရင္းကို အျမစ္က ဆြဲလွန္ဖို႔
လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာတဲ့လူငယ္ . . .
ကမၻာတည္သ၍ လေရာင္ကို မစြဲငင္ႏိုင္
`တကယ္ေတာ့ ၾကယ္ေႁကြတယ္ဆိုတာ မဟုတ္ပါဘူး´ ဆိုရင္
ၾကယ္ေႁကြတုန္းက ေတာင္းတဲ့ဆုေတြ
ဘယ္မွာလြင့္ျပယ္သြားခဲ့ၿပီလဲ
ေသခ်ာေတြးၾကည့္ရင္ စၾကာ၀ဠာအေၾကာင္းဟာ
လြမ္းစရာေကာင္းပါတယ္
ငယ္႐ြယ္စဥ္ဘ၀မွာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္တာ
ယဥ္ေက်းမႈတစ္ခုဆိုရင္
လူငယ္ေတြ အသည္းကြဲၾကတာလည္း လူငယ္အထာပါပဲ
တိုးတိုးဆိတ္ဆိတ္ယဥ္ေက်းမႈပါပဲ
ညဟာ သူ႔ကို နာရီေတြထဲ ထည့္ထည့္ေရတာ
သိပ္ေတာ့မႏွစ္ၿမိဳ႕လွဘူးေပါ့
ထားပါ . . . ရယ္စရာေကာင္းတဲ့ (လက္႐ွိ)ကိစၥေတြ
လေရာင္ကိုျမစ္ထဲဘယ္သူဆြဲခ်ခဲ့သလဲ ၊ ေတြးမရဘူး
ၾကယ္ေႁကြတယ္ထင္ခဲ့တဲ့ ေတာင္းဆုေတြ အာကာသထဲ ၀ဲမ်ားေနမလား ၊ ေတြးမရဘူး
လြမ္းစရာေကာင္းတာဟာ ရင္ထဲ . . . စၾကာ၀ဠာလိုနက္႐ိႈင္း
လူငယ္ဓေလ့ယဥ္ေက်းမႈေတြ
တကၠသိုလ္ေန႔ရက္မ်ားမွာ ေနရစ္ခဲ့ၿပီ
အဲဒီလို အိပ္မက္ေတြ တထမ္းႀကီးနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာတဲ့လူငယ္
စကၠန္႔တံမ်ားထဲ `ည´ ေရာက္လာတဲ့အထိ
လမ္းေလွ်ာက္မထြက္ရေသးမွန္း သူ႔ကိုယ္သူမသိေသးဘူး ။


သူရႆ၀ါ
ေအာက္တိုဘာ ၁၅ ရက္ ၊ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္

သူရႆဝါရဲ႕ကဗ်ာေတြကို ဒီမွာ ဝင္ေရာက္ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါတယ္
http://www.thurathawah.net/

No comments:

Post a Comment