ကိုယ္ခြဲ/ကြဲ ကဗ်ာမ်ားအေၾကာင္း - အပိုင္း ၃


 ျငိမ္းေအးအိမ္ ကိုယ္ခြဲ/တြဲ ကဗ်ာမ်ားအေၾကာင္း ဆက္ဖတ္ရန္..

အဲဒီစာအုပ္ထဲမွာပဲ ထပ္ေတြ႕ရတဲ့ သူ႕ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ အေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ ''အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်'' ဆိုတဲ့ ကဗ်ာပါ။ အဲဒီကဗ်ာကိုေတာ့ အစိတ္အပိုင္းသုံးေလးခုကို ေဘာ္ဒီတစ္ခု တည္းမွာ တပ္ဆင္ထားတယ္လို႕ ခံစားရပါတယ္။ ပင္မကိုယ္ထည္တစ္ခုထဲက မတူတဲ့ အစိတ္အပိုင္းေတြကို တပ္ဆင္ထားတာပါ။ အစီစဥ္တက် ျမင္သိ လြယ္ေအာင္တပ္ဆင္ထားတာမ်ဳိးမဟုတ္ေလေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ အာရုံစိုက္ရပါတယ္။ အခ်ိန္ကဗ်ာတုန္းကလိုပဲ အတတ္ပညာကို အသုံးခ် ခဲ့တာေတြ႕ရပါမယ္။
    ရုပ္ရွင္ ကားေတြမွာျမင္ကြင္း သုံးေလးခုကို တျဖတ္ျဖတ္နဲ႕ ကူးေျပာင္းၿပီး အျမန္ျပသြားပုံမ်ဳိးပါ။ စိတ္ခံစားမႈေတြ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ဆူဆူေဝေဝျဖစ္ပုံမ်ဳိးေပၚလြင္ဖို႕အတြက္  သူ အခုသုံးျပသြားတဲ့နည္းစနစ္ ဟာ အလြန္အစပ္ဟပ္တည့္ခဲ့ပါတယ္။
    ကဗ်ာပါ အျဖစ္အပ်က္ေတြကေတာ့
(၁)ေဆးရုံမွာ နာမက်န္းျဖစ္ေနတဲ့(မေသေသးတဲ့)ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။
(၂) မီးသၿဂၤိဳလ္စက္ထဲ အထည့္ခံ လိုက္ရၿပီျဖစ္တဲ့ (ေသဆုံးၿပီး) ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။
(၃) ေၾကကြဲမႈ၊ ရႈတ္ေထြးမႈနဲ႕ စိတ္အခက္အခဲကို အႀကီးအက်ယ္ေက်ာ္ျဖတ္ေနရတဲ့(ကဗ်ာဆရာ)ေမာင္ျပည့္မင္း။
(၄) ေရဆူ မီးေပ်ာက္ၿပီး ခ်ဴျခာေနတဲ့ ေမာ္ေတာ္ကားတစ္စီး တို႕ပဲျဖစ္ပါတယ္။
     ကဗ်ာဆရာဟာ သူ႕ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္လုံးကို ဒီလိုပုံစံနဲ႕ ေရးဖြဲ႕ျပခဲ့ပါတယ္။ ဖတ္ရတာ နည္းနည္းေတာ့ ခက္ပါတယ္။ သူေပးလိုတဲ့အနက္က ဒက္ကနဲ ေရာက္မလာပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဂရုစိုက္ဖတ္တဲ့ အခါ ဗေလာင္ဆူေနတဲ့ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ ရင္ကို ေတြ႕ရမွာပါ။ ဒီလိုေရးဖြဲ႕ ခဲ့ပါတယ္။

အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်

ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ (၁၉၄၉၊၂ဝဝ၂)
''ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ မေသဘူးတဲ့''
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ေသၿပီ
သူ႕အေလာင္းကို မီးသၿဂၤိဳလ္စက္ထဲထည့္တာ
ငါကိုယ္တိုင္ျမင္လိုက္တယ္။
အေၾကာေဆးထိုးရမယ္
ဝါယာရင္းေတြမွားေနတယ္
အေပၚေသြး တစ္ရာ့ေလးဆယ္၊ ေအာက္ေသြး တစ္ရာ
ပလပ္ေတြ လဲရမယ္၊ မီးေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားလို႕
ငါမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး
အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။
သူရွိစဥ္က သူ႕ရန္သူေတြကို
အရက္ဆိုင္စားပြဲေနာက္ အကာအကြယ္ယူလို႕
တေဖာက္ေဖာက္ျပန္ပစ္ခဲ့တယ္ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။
မနက္ မနက္ တြန္းႏႈိးေနရတယ္
ေသြးေတြ သိပ္တိုးေနလား မသိဘူး
မိုက္ခနဲ မိုက္ခနဲ ျဖစ္ျဖစ္သြားလို႕
ဘက္ထရီေခါင္းေတြ ျဖဳတ္ေဆးလိုက္
ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူူး
အခက္ႀကီးထဲခုန္ခ်။
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တစ္ခါတေလ ဒုကၡေတြ႕တယ္
တစ္ခါတစ္ေလ ဒုကၡေတြ႕ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တစ္ခါတေလ အရက္မူးတယ္
တစ္ခါတေလ အရက္မူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္
တစ္ခါတစ္ေလ ေသခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္
အေလာင္းထုပ္ထားတဲ့ အဝတ္ျဖဴကို ျဖည္ျပေတာ့
သူ႕ေခါင္းေလး လည္က်လာတယ္ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။
ေရတိုင္ကီ ဘာျဖစ္လို႕ ေရဆူဆူေနတာလဲ
ကိုယ္ပူလိုက္တာ တစ္ရာ့သုံး၊ တစ္ရာ့ေလး
အဖ်ား တစ္ခါမွ မက်ေသးဘူး
ဝါးတားပိုက္ေတြ ပိတ္ေနလို႕လား
ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။
အခက္ႀကီးထဲခုန္ခ်။
တခ်ဳိ႕ သူမေသခင္ကတည္းက သစၥာေဖါက္ခဲ့ၾက
တခ်ဳိ႕ သူေသၿပီးမွ သစၥာေဖါက္လိုက္ၾက
ေရခဲတိုက္ေရွ႕မွာ
''လူ တစ္ေယာက္လုံး ထားခဲ့ရၿပီးမွ
ဒီေစာင္ေလးကို ျပန္မယူေတာ့ပါဘူး'' တဲ့
မမျမင့္ ငိုရွာတယ္။
အသက္ရွဴလိုက္ရင္
ဘယ္ဘက္ရင္ဘတ္က ေအာင့္ေအာင့္ေနလို႕
ကာပရိုက္တာ မေကာင္းဘူး
တံခါးဟာေနတာ
ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး
အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ အသုဘ
ကဗ်ာဆရာေတြ ပို႕ၾကတယ္။
ကဗ်ာဆရာေတြ ငိုၾက၊ တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ လွမ္းၾကည့္ၾက
တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ တားၾက၊ ဆြဲၾက၊ တြဲထူၾက
တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၾက
ေသြးထြက္သံယိုျဖစ္ၾက
ေနာက္ဆုံးမွာ ဘာသံႀကီးလဲမသိ
ဝိုင္းေအာ္လိုက္ၾကတယ္။
လမ္းေလွ်ာက္လို႕မေကာင္းဘူး
ညာဘက္တစ္ျခမ္းလုံး ဆြဲဆြဲေနလို႕
ဒူးဆစ္ေတြ လဲပစ္ရမယ္
ပင္နီယံေတြလဲလိုက္။
ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး
အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ (၁၉၄၉-၂ဝဝ၂)
ဒီေနရာမွာ ငါမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး
အခက္ႀကီးထဲ ထိုးခ်လိုက္ေတာ့မယ္။
(ေမာင္ျပည့္မင္းဟန္သစ္၊ ၂ဝဝ၄၊ ေအာက္တိုဘာ။)

    ဒီကဗ်ာထဲမွာ မေသေသးတဲ့   ေဆးရုံေပၚကေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ စကားသံေတြကိုၾကားၾကရပါလိမ့္မယ္။  စာပိုဒ္ေတြကို တစ္စစီ လိုက္ ေကာက္ၿပီး ဆက္ၾကည့္ပါ။ နားေထာင္ၾကည့္ပါ။ အဲဒီအသံေတြကို ကဗ်ာ ဆရာက ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လုံးရဲ႕ ဟိုနားဒီနားေတြမွာ ထိုးညွပ္ စပ္ဆိုခဲ့ပါ တယ္။ အဆက္အစပ္ေတြကို တစ္စစီ ႏႊာထားပါတယ္။ သူ႕ ညွပ္စေတြကို လိုက္ေကာက္ဆက္လုိုက္ေတာ့ ခုလို ျမင္ရ ၾကားရပါလိမ့္မယ္။
    ''ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ မေသဘူးတဲ့''။ အေၾကာေဆးထိုးရမယ္။ အေပၚေသြး တစ္ရာ့ေလးဆယ္၊ ေအာက္ေသြး တစ္ရာ။ ေသြးေတြ သိပ္တိုးေနလား မသိဘူး။ မိုက္ခနဲ မိုက္ခနဲ ျဖစ္ျဖစ္သြားလို႕။ ကိုယ္ပူ လိုက္တာ တစ္ရာ့သုံး၊ တစ္ရာ့ေလး။ အဖ်ား တစ္ခါမွ မက် ေသးဘူး။ အသက္ရွဴလိုက္ရင္ ဘယ္ဘက္ရင္ဘတ္က ေအာင့္ေအာင့္ေနလို႕။ လမ္းေလွ်ာက္လို႕မေကာင္းဘူး။ ညာဘက္တစ္ျခမ္းလုံး ဆြဲဆြဲေနလို႕။
    ကဗ်ာဆရာဟာ သူ႕အေတြးထဲမွာ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ကို မေသေစခ်င္ေသးလို႕ မေသေသဘူးလို႕ သူ႕ကိုယ္သူ လိမ္ညာခံစားထား ေပမယ့္ တကယ့္အျဖစ္မွာ ေသၿပီးခဲ့ၿပီ။ ဒါကိုလည္း သူကိုယ္တိုင္ ျမင္/ၾကားခဲ့ရၿပီးၿပီ။ ဒီအေၾကာင္းကို ခုနကအတိုင္းပဲကဗ်ာကိုယ္ထည္ ရဲ႕ ဟိုၾကားဒီၾကားမွာ ထိုးသိပ္စပ္ဆိုခဲ့တာေတြ႕ရပါတယ္။ ကဗ်ာဆရာ ရုပ္ဖ်က္ဖုံးဖိထားတဲ့အဖုံးကို ဖြင့္လွန္ၾကည့္တဲ့အခါ ေသဆုံးေနၿပီျဖစ္တဲ့ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ ျမင္ကြင္းကို ခုလိုတုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားစြာ ေၾကကြဲဖို႕ ေကာင္းေအာင္ ေတြ႕ရပါေတာ့တယ္။
    ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ (၁၉၄၉၊၂ဝဝ၂)။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ေသၿပီ။ သူ႕အေလာင္းကို မီးသၿဂၤိဳလ္စက္ထဲထည့္တာငါကိုယ္တိုင္ျမင္လိုက္တယ္။ သူရွိစဥ္က သူ႕ရန္သူေတြကို။ အရက္ဆိုင္စားပြဲေနာက္ အကာအကြယ္ယူ လို႕ တေဖာက္ေဖာက္ျပန္ပစ္ခဲ့တယ္ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တစ္ခါတေလဒုကၡေတြ႕တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ဒုကၡေတြ႕ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္တယ္။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တစ္ခါတေလအရက္မူးတယ္။ တစ္ခါ တေလ အရက္မူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ေသခ်င္ ေယာင္ေဆာင္တယ္။ အေလာင္းထုပ္ထားတဲ့ အဝတ္ျဖဴကို ျဖည္ျပေတာ့သူ႕ေခါင္းေလး လည္က်လာတယ္ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္။ တခ်ဳိ႕ သူမေသခင္ ကတည္းက သစၥာေဖါက္ခဲ့ၾက။ တခ်ဳိ႕ သူေသၿပီးမွ သစၥာေဖါက္လိုက္ၾက။ေရခဲတိုက္ေရွ႕မွာ ''လူ တစ္ေယာက္လုံး ထားခဲ့ရၿပီးမွ၊ဒီေစာင္ေလးကို ျပန္မယူေတာ့ပါဘူး'' တဲ့။မမျမင့္ ငိုရွာတယ္။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ အသုဘကဗ်ာဆရာေတြ ပို႕ၾကတယ္။ ကဗ်ာဆရာေတြ ငိုၾက၊ တစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ လွမ္းၾကည့္ၾက။ တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ တားၾက၊ ဆြဲၾက၊ တြဲထူၾက။ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၾက။ေသြးထြက္ သံယို ျဖစ္ၾက။ ေနာက္ဆုံးမွာ ဘာသံႀကီးလဲမသိ ဝိုင္းေအာ္လိုက္ၾကတယ္။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ (၁၉၄၉-၂ဝဝ၂)။
    နာမက်န္းျဖစ္ေနတဲ့ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္၊ ေသဆုံးခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ အေၾကာင္းေျပာေန၊ ေတြးေနရာကေန ကားပ်က္ တစ္စီး က ဘယ့္ႏွယ္ ပါလာရတာတုန္းလို႕ေမးရင္ ကဗ်ာဆရာက ဘာျပန္ေျဖ မလဲမသိေပမယ့္ ဒီကဗ်ာမွာ ကားပ်က္တစ္စီး အေသအခ်ာ ပါခဲ့ပါတယ္။ ကားပိုင္ရွင္နဲ႕ မကၠနစ္တို႕ရဲ႕ အျပန္အလွန္ေျပာဆိုသံနဲ႕ ခ်ဴျခာေနတဲ့ ကားတစ္စီးရဲ႕ အေျခအေနကို ဒီစာသားေတြက ေဖၚျပ ေနပါတယ္။ မေသဆုံးမီ (က်န္းမာေရးဆိုးရြားေနတဲ့) ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ တစ္ခုလုံးဟာ ဒီကားပ်က္ၾကီးလိုပဲ ယိုယြင္းေနခဲ့တာလို႕ ဆိုလိုခ်င္ တာလား။ ကားတစ္စီးလို အပိုပစၥည္း၊ လိုတာလဲလို႕ရရင္ လဲပစ္ၿပီး ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ ရဲ႕ အသက္ဇီဝကို ဆက္ေပးလိုက္ခ်င္တာလား။ သူ႕ကား (ကဗ်ာထဲကကား) ကေတာ့ ရစရာ မရွိေလာက္ေအာင္ ယိုယြင္းေနပါ ေတာ့တယ္။
    ဝါယာရင္းေတြမွားေနတယ္။ ပလပ္ေတြလဲရမယ္၊ မီး ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားလို႕။ မနက္ မနက္ တြန္းႏႈိးေနရတယ္။ ဘက္ထရီ ေခါင္းေတြ ျဖဳတ္ေဆးလိုက္။ ေရတိုင္ကီ ဘာျဖစ္လို႕ ေရဆူဆူေနတာလဲ။ ဝါးတားပိုက္ေတြ ပိတ္ေနလို႕လား။ ကာပရိုက္တာ မေကာင္းဘူး။ တံခါး ဟာေနတာ။ ဒူးဆစ္ေတြ လဲပစ္ရမယ္။ ပင္နီယံေတြလဲလိုက္။
    သူဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဂေယာင္ေျခာက္ျခားျဖစ္ေနလဲ ဆိုတာကို သူ႕ကဗ်ာထဲက ဒီစာသားေတြကို အႀကိမ္ႀကိမ္အထပ္ထပ္ ေဖၚျပရင္းနဲ႕ သူ႕ခံစားမႈကို ညႊန္းဆိုခဲ့ပါတယ္။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ေသဆုံးမႈ အေပၚမူတည္ၿပီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္တုန္လႈပ္ေနတဲ့ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ စိတ္ကစင့္ကလ်ားလို႕ ေျပာရမယ္ထင္ပါတယ္။
    ငါမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။ ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ ဘူူး အခက္ႀကီးထဲခုန္ခ်။ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အခက္ႀကီးထဲခုန္ခ်။ ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အခက္ႀကီးထဲ ခုန္ခ်။ဒီေနရာမွာ ငါမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အခက္ႀကီးထဲ ထိုးခ်လိုက္ ေတာ့မယ္။
    မတူတာေတြကို တစ္ေနရာတည္းမွာ ေပါင္းရုံးစုစည္းၿပီး ေရးၾက၊ ဖြဲ႕ျပၾကတဲ့ နည္းနာတစ္ခုလို႕ ဆိုရင္ ရေကာင္းပါရဲ႕။ သူ ဘယ္လို ေရးခဲ့ပါလိမ့္လို႕ စဥ္းစားခ်င္လည္း ရပါတယ္။ ဥပမာ၊ အေျခအေနတစ္ခု စီကိုေရး ၿပီးမွ အဲဒီက တစ္ေၾကာင္းျခင္းစီကို ဟိုတစ္ေၾကာင္း ဒီတစ္ျဖတ္ ဆက္စပ္လိုက္တာလား။ ဒါမွမဟုတ္ တစ္ဆက္တည္းေရးေနရင္း အေတြးက ဟိုတစ္စ ဒီတစ္ပိုင္း ဝင္လာတာလား၊ စသျဖင့္ေပါ့။
    ဆရာသစၥာနီကေတာ့ စာလုံးေတြေရးထားတဲ့ အံစာတုံးေတြကို လွိမ့္လွိမ့္ၿပီး ကဗ်ာေရးျပမယ္လို႕ ေၾကြးေၾကာ္ထားပါတယ္။ ဆရာေခ်ာႏြယ္ ကိုယ္တိုင္က ခုတ္သားစမ်ားဆိုၿပီး ေရးထားတာရွိပါတယ္။ ဆရာ စိုင္းဝင္းျမင့္က လည္း တစ္ေၾကာင္းရရ၊ တစ္စရရ ေပၚသမွ်ေလးေတြ ေရးတို႕ထားၿပီး လိုသလို ဆက္စပ္ယူတဲ့နည္းနဲ႕ ေရးျဖစ္တာမ်ားေၾကာင္း ေျပာထားတာ ေတြ႕ရပါ တယ္။ ဆရာေဇယ်ာလင္းဆီမွာလည္း အဲသလို မ်ဳိးေတြေတြ႕ရပါတယ္။  ဘယ္လိုေရးမွ ကဗ်ာလားေျမာက္မယ္ဆိုတဲ့ အေျခခံဥပေဒသ ဆြဲျပ မထားေလေတာ့ ဒီကိစၥ သိပ္ေတာ့လည္း ျပႆနာမရွိပါ။ ကိုယ့္မူနဲ႕ကုိယ္၊ ကိုယ့္အရပ္နဲ႕ ကိုယ့္ဇာတ္ပါပဲ။ ျမန္မာ ကဗ်ာေလာကမွာ ဒါမ်ဳိး တစ္ေက်ာင္းတစ္ဂါထာလုပ္လို႕မျဖစ္ဘူး၊ ကဗ်ာဆိုရင္ ဒီလိုေလးေတြပါမွ ရမယ္၊ ခုလိုဖြဲ႕မွ ကဗ်ာျဖစ္မယ္ဆိုၿပီး အေျခခံမူမ်ားဆြဲခ်င္သူရွိရင္ ဆြဲၾကပါ။ ကဗ်ာဆရာဆိုတဲ့အမ်ဳိးအစားက ေတာ့ လိုက္နာၾကလိမ့္မယ္လို႕ ကြၽန္ေတာ္ျဖင့္မထင္ပါ။
    လႈိင္ထိပ္ေခါင္တင္ေခတ္တုန္းက ''သုံးခ်က္စည္ေတာ္၊ ရိုက္ေဆာ္ကာ ညင္းတယ္ေလး'' ကိုဖြဲ႕ဖို႕ ျဖတ္သားစေတြကို တစ္ခုခ်င္း ေကာက္ ဆက္တဲ့နည္းကို သုံးခဲ့ပုံမေပၚ။ နတ္ရွင္ေနာင္၊ နဝေဒးတို႕လည္း ဒီနည္းလမ္းကိုေတြးေတာခဲ့မည္မထင္။ ၾကည္ေအးရဲ႕ တေစၧနဲ႕ ဒဂုန္တာရာရဲ႕ တဟီတီအထိ ''ျဖတ္သားဆက္တင္''နဲ႕ျပင္ဆင္ခဲ့တဲ့့ လက္စလက္နေတြ မေတြ႕ခဲ့ရ။
    ဒီကေန႕ေရးဖြဲ႕ေနၾကတဲ့ ကဗ်ာပုံစံေပါင္းမ်ားစြာထဲက ဖြဲ႕နည္း ပုံစံေလးတစ္ခုအေၾကာင္း ေျပာၾကည့္တာပါ။ စကားေျပျဖစ္တယ္၊ ကဗ်ာ ျဖစ္တယ္။ သဒၵါမွားတယ္၊ မွန္တယ္။ ေဒါသသင့္တယ္။ ဂုဏ္ေျမာက္တယ္။ ရစ္သမ္မဲ့တယ္၊ ကာရံပဲ့တယ္ဆိုတဲ့ ၿငင္းသံခုန္သံေတြၾကား မွာပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႕ ဦးေဏွာက္စားရမယ့္ ေရးဖြဲ႕နည္းပုံစံသစ္ေတြ ဆက္လက္ထြန္းကားေနဦး မယ္ထင္ပါတယ္။
    ဒီလိုနည္းနဲ႕ပဲ ကဗ်ာဟာ  ခရီးမိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေရြ႕ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။
    ပင္လယ္ဘယ္ဆီမွာမွန္းမသိေပမယ့္ ျမစ္ေရကေတာ့ စီးၿမဲပါပဲ။


ၿငိမ္းေအးအိမ္
၂ဝဝ၆ခု ႏိုဝင္ဘာ (၂၅) (ဝ၃း၁၅)နာရီ။ ရန္ကုန္။

No comments:

Post a Comment